iklan berbayar

Iklan Berbayar

PULAU LABUAN YANG INDAH DAN BEBAS CUKAI

Feri ke Labuan yang di Tunda oleh sebuah feri kecil (Feri Utama Rosak)

Pemandangan ketika mentari terbenam di Pantai Layangan

Tulang Anak Ikan Paus Biru tersimpan di muzium Lautan Labuan

Jeti dan Perlabuhan di Pulau Labuan


Sesekali melancong ke Pulau Labuan menyeronokan juga. Saya kalau di ikutkan da lama tidak ke Pulau Labuan. Kali terakhir saya ke sini adalah pada tahun 2002. Akhirnya saya dapat juga menjejak kaki ke Pulau Labuan. Banyak perubahan yang dapat di lihat di Pulau ini. Bangunan yang dibina semakin banyak, tempat peranginannya juga semakin banyak, kapal-kapal dagang yang berlabuh semakin banyak, bandarnya juga bersih, coklatnya murah, kain sarungnya juga murah dan orangnya juga tidak sesibuk bandar besar yang lain. Tahun depan saya mau pergi lagi ke pulau Labuan. Cuti-cuti Pulau..
These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati

iklan

Mangga Adds

MESEJ DARI BLOGER "MISI MUSTAHIL"

Kandungan dalam blog ini adalah sumber idea dr saya sendiri. Jika hendak berkongsi dipersilahkan dan janganlah mengambil serius benda yang dipaparkan dalam blog ini kerana blog ini adalah satu idea mustahil dilakukan..hehehe ok selamat mem"blog" semua