iklan berbayar

Iklan Berbayar

Baca Komik Mangga Jepun Di Laman Web Manggakong

Siapa suka baca komik manga Jepun terutama siri manga Naruto, Bleach, One Piece dan pelbagai lagi. Aku sendiri pun peminat komik Naruto..hehehe dr episode 1 hingga yang terkini sudah aku baca dan aku simpan sebagai koleksi.

Kalau dulu aku suka baca kat laman onemanga. Tapi laman itu da ditutup. Cari-punya-cari jumpalah laman komik manga yang setakat ini antara yang terbaik iaitu laman mangakong.(Klik disini). Kenapa aku pilih mangakong ? Kerana dia ada sejumlah komik yang aku inggin baca dan mudah dilayari. Itu aja..


Untuk makluman, semua komik yang dikeluarkan disini telah dialih bahasa ke bahasa inggeris. Oleh yang demikian, sesiapa pun boleh baca komik manga keluaran Jepun ini. Bahasa Inggeris yang digunakan juga tidaklah terlalu rumit untuk difahami sebab ia menggunakan bahasa inggeris mudah serta senang difahami oleh sesiapa yang mahu membacanya.

Akhir sekali, kepada peminat siri manga jepun, aku syorkan laman web ini. Kerana ia tentu berbaloi-baloi. Daripada menunggu buku siri mangga yang kadang-kadang lewat sirinya bagus baca secara online. Sirinya lebih terawal dan boleh lagi dicopy untuk buat simpanan. Macam aku lah..hehehe
These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati

iklan

Mangga Adds

MESEJ DARI BLOGER "MISI MUSTAHIL"

Kandungan dalam blog ini adalah sumber idea dr saya sendiri. Jika hendak berkongsi dipersilahkan dan janganlah mengambil serius benda yang dipaparkan dalam blog ini kerana blog ini adalah satu idea mustahil dilakukan..hehehe ok selamat mem"blog" semua