iklan berbayar

Iklan Berbayar

SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN


Sebuah lirik lagu tentang kemerdekaan. Lain Dari yang lain. Tapi fahamilah maksud lirik ini..okey enjoy..

SELENDANG MERDEKA - XPDC

Ku Tak Risau, Atau Sasau
Untuk Menjangkau

Ku Tak Jeran, Atau Segan
Biar Lawan, Gagah Bak Syaitan

7 Gunung, 7 Laut,
7 Rimba ku Seberangi

Alam Kosong, Alam Missal,
Alam Khayal Dah Ku Tinggalkan

Pahit Maung, Sirih Pinang,
Kapur Gambir Habis Ku Kunyah

Ular Sawa, Cicak Kubin,
Naga Sakti Aku Tak Gentar

Lepas Mati Aku Hidup Hidup Merdeka

Sini Sana, Sama Saja
Aku Sama, Sama Saja
Aku Merdeka
MERDEKA...MERDEKA..MERDEKA..

Lagu : Izo XPDC
Lirik : Loloq
These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati

iklan

Mangga Adds

MESEJ DARI BLOGER "MISI MUSTAHIL"

Kandungan dalam blog ini adalah sumber idea dr saya sendiri. Jika hendak berkongsi dipersilahkan dan janganlah mengambil serius benda yang dipaparkan dalam blog ini kerana blog ini adalah satu idea mustahil dilakukan..hehehe ok selamat mem"blog" semua